IKEA

Hej! Vakna vid 6 idag, hehe! Vid halv åtta kanske börja vi åka mot happis/Finland! For till Finland först på tex, var där ett bra tag! Sen så åkte vi över till Sverige, på Ikea. Där käka vi först och sen skulle dom gå till köken, och dom var där och höll på med en massa saker i typ två timmar! kul,eller så inte! Men sen gav jag upp och sa att jag skulle gå ut till bilen men då hade dom titta färdigt så då börja vi gå mot dom andra sakerna. Köpte en massa grejs, kan säga att Ikea är en väldigt jobbig affär. Så sjuuuukt mycket folk, och så komplicerat. Sen tog jag och Jossan Elliot och gick till fyndhörnan. Hitta nå smågrejs där å. Sen betala vi, kön var fan värre än köarna på Ullared! Stod där aslänge. Sen så gick jag och Jossan till skopunkten,stadium osvosv! Slösa upp hela Mitt barnbidrag,fast det var heeelt klart värt de! Efter de så gick vi på candyworld och plocka lite godis. Sen for vi på Ica maxi, där köpte vi en muffinmaker, vet inte varför men kan ju va kul å ha. Sen for vi å käka på Max,var inte ens hungrig så jag höll på spy typ när jag käka. Sen hemåt. Kunde inte sova ett skit, kanske 20 min! Skrikande unge från Haparanda till Gällivare , inte de roligaste. Så när jag kom hem så vela pappa se vad jag hade köpt osv. Sen så vela han att jag skulle frisera han! Haha han släppte lös mig med en rakapparat på han huvve! Fast kan ju säga att jag faktiskt lyckades! Sen gick jag och tog en snabb dusch och nu ligger jag och kollar oc. Imon kanskeeee jag lägger ut en roomtour, om jag ids. Men det kommer iaf upp på vad jag köpt! ~bjussar på dagens outfit~
Kram Julia!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0