nails

Hej! Har bara städat och fixat i mitt rum heladan idag! Tänkte fa ut och springa men inte i spöregn! Så får bli core senare! Och... Jag har inte glömt, men jag har inte städat färdigt så de kanske kommer en Roomtour senare i veckan,men imon kommer det upp en video,eller bilder på vad jag köpte igår på Ikea och i Finland. Skulle göra det idag men jag har ju somsagt haft fullt upp. Sen har jag kladda ner naglarna också! Och så ska jag snacka Skype med Emelie snart! Har no och engelska prov imon, eng provet går nog bra men no provet kommer gå åt helvete! Alla säger att det är jättesvårt! Hehe! Och jag fattar typ ingenting! Aja, tur att vi ska ha ett ämne snart i no som alla redan kan;) ska färga håret i veckan, men jag vet inte vad för färg? Gissar på mahogny, men ni kan gärna komma med tips! Vill ha någon färg jag inte haft förut, men jag är så feg! Har haft mahogny för nått år sen, så jag tänkte att jag kanske kör på det igen, since i am a coward! Haha! Men nu ska jag ta och börja plugga lite och låta nagellacket torka sen så ser jag vad jag hittar på, tränar eller fortsätter plugga!
Kram julia!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0