ajaj

Hej! Kommer upp en video på videofyme(och här i bloggen) på mina Victoriassecret produkter ikväll...
Idag så missade jag bussen på morgonen så min syrra fick skjutsa mig!
Efter skolan så hade vi konfamöte, trodde inte det skulle vara så kul som de var. Fick typ leka en massa lekar osv! Sen gick vi runt och kolla på olika rum och sånt i församlingshemmet!
När jag kom hem så åt jag tacos,igen. Sen har jag tränat lydnad med Alvin, det gick ju bra... Gjorde nyss ett hål i örat, har haft tre i högra örat, men jag var så slarvig och ha i örhängen så 2 växte igen. Så nu tröck jag igenom ett nytt själv, AJAJ! Kan ju säga att det inte var så skönt! Bultar som fan och örat är helt rött! Men det går nog över om ett tag, hoppas jag! Ska fara ut och springa på ett tag! Måste leta fram mina bra springbyxor så jag slipper springa i mina gamla.
Kram Julia!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0