bloggnamnet!

Hej! Inte hänt så mycket idag, var i skolan och sen till läkarn, måste till sjukgymnasten och sen till ortopeden. F*ck! Vill inte! Dem måste kanske in med en kamera i mitt knä eller så ska jag på mr röntgen... Hoppas bara det blir bra igen. Efter läkarn så for vi och handla på Coop, jysk och sen åkte vi hem igen! Ska fira min brorsa idag för han fyller år! Nog om de, ang. Bloggnamnet så har de en ganska rolig historia bakom sig. Vi försökte komma på ett bra bloggnamn, eftersom vi är två stycken så bloggar här. Vi satt i flera timmar å tänkte å tänkte. Sen så skulle jag gå in på Facebook men råkade skriva favebook, där kom det! De perfekta bloggnamnet;3 men ska gå och kolla om dom behöver hjälp med tårtorna eller något!✌bjuder på en bild som jag fotade när vi var i Turkiet!
Kram-julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0