Cappuchino!

Hej! For till skolan med bussen, hade lektioner sen så for jag med pappa till sjukhuset på röntgen. Sen tillbaka till skolan. Efter skolan så tog jag och Jessica bussen till kullekiosken. Hon köpte nå glass och jag köpte en kindermaxi. Sen så kom min syrra och hämta mig, sen for vi på stan. Fyndade 2 tröjor. Sen så for vi till kyrkogården. Och sen käka vi och for å handla på Coop! När jag kom hem så gick jag ut med Alvin och sen gick jag över till min syrra. Där var de en massa ungar som snodde min mobil och spela på den. När jag kom hem så träna jag lite core, men årkade inte så länge för har världens huvudvärk! Och nu snackar jag Skype med Emelie! Får se om jag pallar gå ut med Alvin en sväng, eller om jag tar en Alvedon och lägger mig och kolla serier! Nu ska jag ta och dricka upp min cappuchino innan den kallnar!
Kram Julia!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0