KLASSRÅD

Hej! Usel uppdatering I know... Men iallafall så är jag i skolan nu! Igår så hände de inte så mycket, var i skolan och sen åkte jag hem med bussen! Städade och fixade lite smått i mitt rum! Kan säga att de behövdes, hade 14 handdukar liggandes efter golvet! Fast jag använder 2 handdukar när jag duschar så samlar på mig lite! Sen kom Jessica och vi kollade svenska Hollywood fruar sen gick vi och var barnvakt till Elliot! Han är ssåååå gullig! Sen gick vi till mig och pratade om headern och kollade en massa videos! När hon for hem så duschade jag och sen kollade jag greys anatomy tills jag somna! Vaknade vid 7 nångång och nu är jag i skolan och väntar på att klassrådet ska börja!
Kram Julia!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0