NO

Hej! Försökte blogga igår i Emelies stuga men det var assegt internet så inlägget kom inte upp..
Men kan berätta lite om gårdagen iallafall! Var i skolan, hade orientering i typ 20- och så fanns det inte asmånga stationer för våran lärare är helt dum i huvve! Efter skolan så drog vi på stan en sväng, sen till Emelie och var där till Alex kom och hämta oss då åkte vi till mig,käka sen for vi till Emelies stuga och gjorde eld där osv! Sen skulle vi va med fille,Adam,Pontus o Anton men dom lekte p12or och sprang runt å busknacka så vi ides inte. Sen drog vi till mig,jag packa och sen åkte vi tillbaka till Emelies stuga! Där duscha vi osv sen gick vi å sov! O idag kommer jag ha fullt upp! Skola,tandis,konfan & gudstjänst! Så kommer ett inlägg senare,om inte imon! Hehe!
Kram Julia!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0