osociala

Hej! Tänkte skriva vad jag gjort dom senaste dagarna eftersom jag inte haft tid att blogga något för jag har varit sjuk och haft fullt upp med läxor och allt möjligt!
Torsdag: skola, hem plugga och käka snabbt sen på konfamöte! Ska ta pilgrimskonfirmationen med julia,Emelie och några till! Sen i maj så får vi åka till ett kloster i Frankrike!
Fredag: skola, sen tog jag och Emelie bussen till stan, fika på alla tiders och sen promenera vi till henne. Sen komm pappa och hämta mig så for vi på Coop och handlade sen hämta vi upp julia och åkte hem till mig. Vi gjorde typ ingenting, sen åkte vi över med flotten och fyrhjulingen till min stuga och där värmde vi bastun, åt macka och gjorde en massa andra stuff! Var iallafall sjuuukt kul!
Lördag: vaknade klockan 7! Grate! Sen så börja jag kolla säsong 9 av greysanatomy ! Den har äntligen kommit ut på viaplay!! Sen åt vi frukost och nu är vi bara allmänt osociala med varann! Vet inte vad vi ska göra härnäst men nånting hittar vi väl på!
kommer ut en bild på vad jag fick av bästiiis senare idag!❤
Kram julia!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0