Studentfesten

Hej! Såg att Jessica har bloggat! Tur för jag har inte haft nå internet i Emelies stuga. Igår så var vi i min stuga! Gjorde lite stuffs dära och sen for vi hem. For till Emelies stuga och lagade mat. Sen hade vi bara allmänt kul där och dunka musik. Sen kom Adam och då hade de tagit sig så vi var allmänt onormala och helt tröga! Slog även min arm i nå plåtburk eller va de nu var så, så har värsta feta blåmärket och kan inte spänna min arm. Duktigt Julia! Sen så for vi ut en sväng till lekparken. Adam drog hem och vi gick och hämta fyrhjulingarna från Emelies stuga och körde till mig. Sen så somna vi.
Jag vaknade vid 9 kanske? Kollade greys anatomy tills Emelie vakna och sen så gick och käka frukost, for till Emelie stuga och städa och sånt från igår sen så for vi tillbaka till mig och nu ligger vi o kollar studentfesten. Känner att det gick bra igår, jag har 3 stora jävla blåmärken o Emelie huvudvärk!
Kommer upp en video sen när jag svarar på 50 frågor!
Kram Julia!



Kommentarer
Anonym

kan inte du och Jessica göra en video när ni svarar på 50 frågor tillsammans?

2013-09-15 @ 13:25:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0